Co jest tajemnicą sukcesu skutecznej reklamy online? Przede wszystkim przekonanie, że najlepsze kampanie tworzą ludzie, nie boty. Już za chwilę rozpocznie się nowy cykl dydaktyczny, do którego Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zaprosił specjalistów z firmy ADSRight. Zajęcia skierowane są do studentów, którzy podążają za współczesnymi trendami, a weekendowy kurs to dla nich zdecydowanie za mało.
UAM rusza z kolejnym sezonem studiów wzbogaconych o nowe zajęcia i kursy marketingowe. Wśród nich są wykłady i ćwiczenia z praktykami marketingu, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu reklamy online. Zajęcia w tym roku będą odbywały się zarówno w formie online, jak i offline.
Do współpracy Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zaprosił firmę ADSRight, która wie jak tworzyć skuteczne reklamy i zwiększać sprzedaż. ADSRight rozumie, że najlepsze kampanie tworzą ludzie, nie boty, dlatego od początku firma stawia na relacje, know – how, transparentność i partnerskie podejście. Swoje doświadczenie buduje na wielu rynkach, nie tylko zatrudniając specjalistów, którzy dobrze znają branżę, ale i wprowadzając swoich klientów na rynki zagraniczne. Na ćwiczeniach ze specjalistami z ASDRight studenci będą mieli okazję skorzystać z obszernej wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem i zrozumieć, że sukces kampanii marketingowych tkwi nie w znajomości algorytmów, ale w człowieku i jego kompetencjach.
Ćwiczenia dla studentów z cyklu: “Promocja w wyszukiwarkach, reklama display i programmatic” poprowadzą Karol Izert i Krzysztof Wieczorkowski. Karol jest Specjalistą SEM, analitykiem danych webowych oraz project & account managerem, który przy czarnej kawie chętnie opowiada o tym, czym jest reklama dispalyowa. Krzysztof – Senior Ads Specialist, odpowiada za kampanie reklamowe na rynku krajowym i zagranicznym. Uważa, że uczenie maszynowe plus człowiek to tandem, który pociągnie każdą kampanię online. Skąd pomysł na współpracę z UAM?
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu od wielu lat wzmacnia swoje zaplecze dydaktyczne w obszarze komunikacji marketingowej. Co czeka na studentów biorących udział w zajęciach?
“Specjalność Marketing online na UAM z powodzeniem funkcjonuje od 7 lat temu. Studia podyplomowe Digital marketing prowadzimy od ubiegłego roku. Obecnie powstał też kierunek Nowe media w komunikacji. Staramy się nadawać ton dyskusji w poznańskim środowisku biznesowym regularnie organizując spotkania z praktykami marketingu. Studenci zaś chętnie angażują się w dodatkowe działania w ramach startującej w tym roku Studenckiej Agencji Marketingowej. Tak dynamiczny rozwój wymaga silnego zaplecza dydaktycznego i wiarygodnych partnerów, którzy będą nas wspierać w realizowanych projektach. Firma ADSRight stanowi dla nas duże wzmocnienie, wspólnie kształcąc przyszłych pracowników sektora reklamy online i wspierając w ten sposób innowacyjne branże na rynkach pracy – od poznańskiego po globalny, gdzie śledzeni przez nas absolwenci UAM odnoszą imponujące sukcesy. Podpisane przez nas niebawem porozumienie będzie świetnym dowodem na to, że razem – łącząc biznes z nauką – możemy zdziałać więcej – mówi dr Jakub Jakubowski, kierownik studiów podyplomowych Digital Marketing.
Zajęcia ze specjalistami z firmy ADSRight odbędą się w ramach roku akademickiego 2021/2022 i są skierowane do wszystkich, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę z obszaru narzędzi digital. UAM zaprasza wszystkich, którzy posiadają ogólną wiedzę na temat marketingu w sieci, ale chcą być na bieżąco i dostosowywać swoje umiejętności do zmieniającego się dynamicznie rynku. To propozycja dla tych, którzy w przyszłości chcą mieć ciekawy zawód, wiedzieć i zrozumieć więcej niż inni.