ADSRight rozpoczyna współpracę dydaktyczną z UAM

ADSRight rozpoczyna współpracę dydaktyczną z UAM

Co jest tajemnicą sukcesu skutecznej reklamy online? Przede wszystkim przekonanie, że najlepsze kampanie tworzą ludzie, nie boty. Już za chwilę rozpocznie się nowy cykl dydaktyczny, do którego Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zaprosił specjalistów z firmy ADSRight. Zajęcia skierowane są do studentów, którzy podążają za współczesnymi trendami, a weekendowy kurs to dla nich zdecydowanie za mało. 

UAM rusza z kolejnym sezonem studiów wzbogaconych o nowe zajęcia i kursy marketingowe. Wśród nich są wykłady i ćwiczenia z praktykami marketingu, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu reklamy online. Zajęcia w tym roku będą odbywały się zarówno w formie online, jak i offline. 

ADSRight poprowadzi ćwiczenia na UAM

Do współpracy Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zaprosił firmę ADSRight, która wie jak tworzyć skuteczne reklamy i zwiększać sprzedaż. ADSRight rozumie, że najlepsze kampanie tworzą ludzie, nie boty, dlatego od początku firma stawia na relacje, know – how, transparentność i partnerskie podejście. Swoje doświadczenie buduje na wielu rynkach, nie tylko zatrudniając specjalistów, którzy dobrze znają branżę, ale i wprowadzając swoich klientów na rynki zagraniczne. Na ćwiczeniach ze specjalistami z ASDRight studenci będą mieli okazję skorzystać z obszernej wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem i zrozumieć, że sukces kampanii marketingowych tkwi nie w znajomości algorytmów, ale w człowieku i jego kompetencjach. 

Krzysztof Wieczorkowski - Google Ads & Programmatic Specialist, Karol Izert - Google Ads & UX Specialis, photo by Grupa iCEA
Krzysztof Wieczorkowski – Google Ads & Programmatic Specialist, Karol Izert – Google Ads & UX Specialist, photo by Grupa iCEA

Ćwiczenia dla studentów z cyklu: Promocja w wyszukiwarkach, reklama display i programmatic” poprowadzą Karol Izert i Krzysztof Wieczorkowski. Karol jest Specjalistą SEM, analitykiem danych webowych oraz project & account managerem, który przy czarnej kawie chętnie opowiada o tym, czym jest reklama dispalyowa. Krzysztof – Senior Ads Specialist, odpowiada za kampanie reklamowe na rynku krajowym i zagranicznym. Uważa, że uczenie maszynowe plus człowiek to tandem, który pociągnie każdą kampanię online. Skąd pomysł na współpracę z UAM? 

Digital marketing i Nowe media

Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu od wielu lat wzmacnia swoje zaplecze dydaktyczne w obszarze komunikacji marketingowej. Co czeka na studentów biorących udział w zajęciach? 

“Specjalność Marketing online na UAM z powodzeniem funkcjonuje od 7 lat temu. Studia podyplomowe Digital marketing prowadzimy od ubiegłego roku. Obecnie powstał też kierunek Nowe media w komunikacji. Staramy się nadawać ton dyskusji w poznańskim środowisku biznesowym regularnie organizując spotkania z praktykami marketingu. Studenci zaś chętnie angażują się w dodatkowe działania w ramach startującej w tym roku Studenckiej Agencji Marketingowej. Tak dynamiczny rozwój wymaga silnego zaplecza dydaktycznego i wiarygodnych partnerów, którzy będą nas wspierać w realizowanych projektach. Firma ADSRight stanowi dla nas duże wzmocnienie, wspólnie kształcąc przyszłych pracowników sektora reklamy online i wspierając w ten sposób innowacyjne branże na rynkach pracy – od poznańskiego po globalny, gdzie śledzeni przez nas absolwenci UAM odnoszą imponujące sukcesy. Podpisane przez nas niebawem porozumienie będzie świetnym dowodem na to, że razem – łącząc biznes z nauką – możemy zdziałać więcej – mówi dr Jakub Jakubowski, kierownik studiów podyplomowych Digital Marketing.

Do kogo skierowane są zajęcia?

Zajęcia ze specjalistami z firmy ADSRight odbędą się w ramach roku akademickiego 2021/2022 i są skierowane do wszystkich, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę z obszaru narzędzi digital. UAM zaprasza wszystkich, którzy posiadają ogólną wiedzę na temat marketingu w sieci, ale chcą  być na bieżąco i dostosowywać swoje umiejętności do zmieniającego się dynamicznie rynku. To propozycja dla tych, którzy w przyszłości chcą mieć ciekawy zawód, wiedzieć i zrozumieć więcej niż inni.

Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Dorota Prokopiak
    Dorota Prokopiak
    PR & Communication Specialist
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    5 × 3 =

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Rośniemy razem! Grupa iCEA posadzi SEO las

    Rośniemy razem! Grupa iCEA posadzi SEO las

    Świadomość ekologiczna rośnie, także w biznesie. Ekolodzy od lat biją na alarm i zachęcają przedsiębiorców do działań na rzecz ochrony środowiska. Promują stosowanie „zielonych technologii”…
    E-commerce we Włoszech, czyli jak zacząć sprzedawać w kraju pizzy i wina

    E-commerce we Włoszech, czyli jak zacząć sprzedawać w kraju pizzy i wina

    Obecnie Włochy to jeden z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie Zachodniej. Biorąc pod uwagę dane, które pokazują, że Włochy mają 60 milionów mieszkańców,…
    „Digital Now! Magazine” wchodzi na półki do Empiku

    „Digital Now! Magazine” wchodzi na półki do Empiku

    Początkiem marca do rąk Czytelników trafił najnowszy numer „Digital Now! Magazine” – czasopismo z sektora marketingu cyfrowego, tworzone przez najlepszych ekspertów z branży, które pomaga…