Andrzej Gruszka nowym Brand Managerem w Grupa iCEA

Andrzej Gruszka nowym Brand Managerem w Grupa iCEA

Grupa iCEA poszerza kompetencje z obszaru brand managementu. Do zespołu marketingu, dołączył Andrzej Gruszka, który będzie odpowiadał za budowę oraz realizację strategii komunikacji marketingowej największej agencji SEO, w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Andrzej Gruszka, trafił do zespołu marketingowego Jacka Dziury, gdzie na stanowisku Brand Managera, zadba o komunikację zewnętrzną firmy i jej wizerunek, wesprze bieżące i nowe projekty PR-owe oraz te z obszaru social media i content marketingu. Współpracę z Grupa iCEA rozpoczął na początku stycznia 2022 roku.

Andrzej to specjalista, z wieloletnim doświadczeniem. Jego wiedza na temat budowania brandów i realizacji strategii komunikacji stanowi dla nas wsparcie w bieżących projektach oraz w planowaniu długofalowych działań marketingowych. Obecność nowego Brand Managera w zespole to kolejny krok w tworzeniu struktur i podnoszeniu kompetencji zespołu zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na kolejnych rynkach – mówi Jacek Dziura, Członek Zarządu, CMO w Grupa iCEA

Andrzej Gruszka z branżą marketingową związany jest od 13 lat. Posiada doświadczenie agencyjne, gdzie rozwijał kompetencje z obszaru Public Relations, Content Marketingu, Social Media czy copywritingu. Doświadczenie na rynku usług z powodzeniem przeniósł na branżę B2B. Budował rozpoznawalność takich marek, jak Elephate, KODA Bots, czy kluczowych usług Divante. Minione półtora roku spędził w Selsey, sklepie internetowym z kategorii home&decor, gdzie jako Brand Manager odpowiadał za budowę strategii marki, finalnie zakończonej rebrandingiem oraz projekty wizerunkowe i contentowe w ramach realizowanej strategii komunikacji. 

Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Dorota Prokopiak
    Dorota Prokopiak
    PR & Communication Specialist
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    trzy + 19 =

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Konferencja Brains Attack: GO WITH THE FLOW projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce

    Konferencja Brains Attack: GO WITH THE FLOW projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce

    Grupa iCEA – globalna agencja SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych, organizuje konferencję edukacyjną pod hasłem: „Brains Attack: GO…
    Agencja Ebrains stawia na outsourcing

    Agencja Ebrains stawia na outsourcing

    Agencja Ebrains będąca częścią holdingu Digital Now!, zdecydowała się na nietypowy dla rynku e-commerce system pracy. Proponowany przez nich model współpracy oparty jest na outsourcingu,…
    E-commerce we Włoszech, czyli jak zacząć sprzedawać w kraju pizzy i wina

    E-commerce we Włoszech, czyli jak zacząć sprzedawać w kraju pizzy i wina

    Obecnie Włochy to jeden z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie Zachodniej. Biorąc pod uwagę dane, które pokazują, że Włochy mają 60 milionów mieszkańców,…