Logistyka w e-commerce to obszar, który nieustannie się rozwija za sprawą rosnących potrzeb konsumentów. Jak wynika z badań, aż 65% klientów w pierwszej kolejności zapoznaje się z opcjami przesyłki i kosztami, a dopiero później przechodzi do przeglądania oferty sklepu internetowego. Co więcej ‒ jeśli klient nie znajdzie w sklepie ulubionej opcji dostawy, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że opuści stronę bez dokonania zakupu. Grupa iCEA ma świadomość tego, jak ważną rolę w e-commerce odgrywa logistyka, dlatego do naszego projektu SEO360 dołączył nowy partner ‒ GlobKurier.pl.
GlobKurier.pl to platforma transportowa, dzięki której właściciele sklepów internetowych mogą w prosty sposób wycenić przesyłkę kurierską i wybrać najlepszego dla siebie kuriera. Platforma współpracuje z zaufanymi i dobrze znanymi firmami kurierskimi, takimi jak: InPost, DPD, UPS, FedEx, Paczka w RUCHu, Hellmann, Raben czy DHL. Co więcej, GlobKurier.pl oferuje właścicelom biznesów online przesyłki tańsze nawet o 70% w porównaniu do cen u przewoźnika.
Nowe partnerstwo komentuje Zdzisław Dusikowski, Dyrektor Działu Relacji Partnerskich: “W e-commerce na pierwszym miejscu trzeba stawiać konsumenta, bo to w końcu do niego kierujemy swoje produkty i usługi. Jeśli nie spełnimy oczekiwań większości, nie możemy liczyć na wysoką konwersję. Warto więc zadbać o różne opcje dostawy i nawiązać współpracę z GlobKurier.pl, ponieważ jak wynika ze statystyk, jest to jeden z ważniejszych czynników decydujących o zakupie w danym sklepie.”
W ramach nawiązanego partnerstwa klienci Grupy iCEA mogą liczyć na przesyłki tańsze nawet o 70%. Aby odebrać zniżkę, wystarczy wypełnić specjalny formularz na stronie GlobKurier.pl i odebrać dedykowany cennik.
Więcej informacji udziela:
Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@grupa-icea.pl