GO WITH THE FLOW – podsumowanie konferencji Brains Attack

GO WITH THE FLOW – podsumowanie konferencji Brains Attack

Początkiem czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu odbyła się konferencja Brains Attack skierowana do marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym oraz do studentów wchodzących na rynek pracy, specjalistów SEM i SEO, właścicieli biznesów i całej branży online. Tematem pierwszej edycji było projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce.

Fot. Grupa iCEA, Uczestnicy konferencji

Organizatorem konferencji Brains Attack pod hasłem „GO WITH THE FLOW projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce” była Grupa iCEA globalna agencja SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych oraz Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. To pierwsze tego typu wydarzenie na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów. Konferencja została objęta honorowym patronatem Prezydenta Miasta Poznania.

Fot. Grupa iCEA, Michał Ziach, Head of Polish Executive Department w Grupa iCEA

Na scenie Brains Attack gościliśmy wielu znakomitych ekspertów z branży. Z prelekcjami na temat: komunikacji marketingowej, SEO w eCommerce, doświadczeniach zakupowych klienta i budowaniu biznesu w branży eCommerce wystąpili: Aleksandra Kaniewska z WNPiD UAM Poznań, Michał Ziach z Grupa iCEA, Grzegorz Młynarski z s360, Mike Korba z user.com, Wojciech Jażdżewski z LOU, Miłosz Jarosiewicz z Małej Szklarni oraz Rafał Słoma z Selesto. Każde z tych wystąpień budziło żywe zainteresowanie i dyskusje, które kontynuowano w kuluarach w trakcie przerw kawowych. 

Podczas konferencji nastąpiło, także rozwiązanie szóstej edycji konkursu „Brains Attack! SXO Challenge”. Projekt ten powrócił po dwóch latach przerwy. Współorganizatorem tegorocznej edycji była Grupa iCEA. Organizację wydarzenia wspierała także Studencka Agencja Marketingowa. W finale najlepsze zespoły zaprezentowały opracowane, w trakcie warsztatów, strategie SXO. Projekty oceniła komisja, w skład której weszli wykładowcy WNPiD oraz eksperci z Grupa iCEA. Zdaniem jury, najlepszy projekt przygotowali: Michał Michalak i Mateusz Sosnowski – studenci WNPiD, którzy przedstawili koncepcję strategii marketingowej muzycznego sklepu internetowego oferującego produkty zarówno dla doświadczonych producentów muzycznych jak również dla amatorów. Nagrodą główną w konkursie są płatne staże w Grupa iCEA oraz innych spółkach holdingu Digital Now!

Fot. Grupa iCEA, Jacek Dziura Czlonek Zarzadu, CMO w Grupa-iCEA

„Mnóstwo praktycznej wiedzy, świetni prelegenci, zdolni studenci – laureaci konkursu i wiele owocnych rozmów podczas networkingu. Tak w kilku słowach mógłbym podsumować to wydarzenie. Serdecznie dziękuję wszystkim ekspertom za wystąpienia na wysokim poziomie merytorycznym oraz studentom za zaangażowanie w projekt Brains Attack! SXO Challenge. To wydarzenie po raz kolejny pokazuje, że biznes i edukacja łączą się nierozerwalnie. Dziękuję także zaproszonym gościom oraz wszystkim zaangażowanym w organizację konferencji i wspaniałą atmosferę. To było niezwykle ciekawe spotkanie i już teraz mogę powiedzieć, że to doświadczenie na pewno przełoży się na kolejne nasze inicjatywy w obszarze digital marketingu” – mówi Jacek Dziura, Członek Zarządu i CMO Grupa iCEA.

Celem konferencji było także wsparcie dla studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Cała kwota zebrana podczas eventu zostanie przeznaczona na pomoc dla nich. To również świetna okazja do zaznaczenia swojej obecności poprzez wsparcie zbiórki dla tych, którzy nie mogli wziąć udziału z konferencji.

Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Dorota Prokopiak
    Dorota Prokopiak
    PR & Communication Specialist
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    20 − siedem =

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    „Digital Now! Magazine” z nową redaktor naczelną

    „Digital Now! Magazine” z nową redaktor naczelną

    W redakcji czasopisma dla marketerów i branży e-commerce nastąpiły zmiany. Nową redaktor naczelną została Dominika Kawczyńska, dotychczasowa Content Marketing Specialist w Grupa iCEA.
    Grupa iCEA z nowym Chief Sales Officer – Bartoszem Wicijowskim

    Grupa iCEA z nowym Chief Sales Officer – Bartoszem Wicijowskim

    Grupa iCEA powiększyła zespół o nowego CSO – Bartosza Wicijowskiego, który wesprze Dział Handlowy, we wdrażaniu strategii sprzedaży oraz Dział Relacji Partnerskich w tworzeniu nowych…
    Znamy wyniki programu akceleracji Digital Now! Holding!

    Znamy wyniki programu akceleracji Digital Now! Holding!

    Po 3-miesięcznym okresie rekrutacji ogłoszone zostały wyniki programu akceleracji Digital Now! Holding, który skierowany był do polskich start-upów tworzących rozwiązania dla branży e-commerce. Partnerem programu…