Grupa iCEA i UAM rusza z nowym projektem stażowym dla studentów

Grupa iCEA i UAM rusza z nowym projektem stażowym dla studentów

Ruszyły zapisy do VI edycji programu Brains Attack pod hasłem „SXO Challenge” na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Grupa iCEA, która wraca na wydział z serią warsztatów marketingowych, prowadzonych przez ekspertów z branży. 

O programie

Projekt stażowy Brains Attack przygotowano z myślą o studentach WNPiD Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Warsztaty tematycznie rozpoczną się w 11 marca i potrwają do 27 maja. Zajęcia mają na celu stworzenie przez uczestników kompleksowej strategii SXO (Search Experience Optimization) dla wybranego sklepu internetowego. Czym dokładnie jest SXO? Zgodnie z założeniami koncepcji jest to połączenie dwóch obszarów: SEO (Search Engine Optimization) oraz UX (User Experience), na podstawie treści i rozwiązań, które stawiają przede wszystkim na wygodę użytkownika i użyteczność, a nie na optymalizację pod algorytmy.

Zmagania z zadaniami praktycznymi, zakończą się konkursem. Studenci, którzy zgłoszą się na warsztaty, podejmą rywalizację pod okiem ekspertów z Grupa iCEA, wykonując w 2-3 osobowych zespołach zadania z obszaru szeroko pojętego marketingu internetowego. Nagrodą w konkursie są płatne staże w poznańskiej agencji SEO – Grupa iCEA. Ponadto zwycięzcy konkursu otrzymają dyplom „Finalisty VI Edycji Barins Attack SXO Challenge”.

Udało się! Po dwóch latach przerwy wracamy z szóstą odsłoną projektu stażowego Brains Attack. W programie od samego początku łączyliśmy wiedzę z rywalizacją, dobrą zabawą i rozwojem osobistym. Cieszymy się więc, że nowe otwarcie oznacza też współpracę z nowym partnerem – komentuje Jakub Jakubowski – Adiunkt na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, kierownik studiów podyplomowych DIGITAL MARKETING. Połączenie sił będzie skutkowało dużą dawką wiedzy i umiejętności zapewnionych przez nowy element całego programu, a więc warsztaty. Możemy po raz kolejny udowodnić, że biznes i nauka mogą wzajemnie się uzupełniać i wspierać młodych ludzi w rozwoju ich kariery – dodaje Jakub Jakubowski. 

Kreatywność, edukacja, rozwój zawodowy

Udział w projekcie Brains Attack to świetna okazja dla studentów do wykorzystania w działaniu zdobytej na zajęciach wiedzy, to także idealne warunki do eksploracji interesujących obszarów zawodowych i poznania nowych narzędzi pracy.

W Grupa iCEA cenimy kreatywność i świeże spojrzenie, dlatego z satysfakcją angażujemy się w projekty edukacyjne. Bardzo się cieszę, że wracamy do współpracy ze studentami WNPiD po krótkiej przerwie i jednocześnie przyczyniamy się do powstania nowej kadry specjalistów. Staż pod okiem naszych ekspertów z obszaru SEO oraz digital marketingu to pierwszy poważny krok w karierze zawodowej i dowód na to, że połączenie biznesu i edukacji może przynieść świetne efekty dla obydwu stron – mówi Jacek Dziura, Członek Zarządu, CMO w Grupa iCEA.

Edukacja pod okiem specjalistów

Najlepsze prace konkursowe studentów wyłoni specjalnie powołana Komisja Oceniająca, w skład której wchodzą pracownicy naukowi Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w osobie: mgr Macieja Świstonia, prof. Aleksandry Kaniewskiej-Sęba, dr Krzysztofa Dudy oraz przedstawiciele Grupa iCEA, wśród których znaleźli się: Jacek Dziura – Chief Marketing Officer, Anna Witkowska – SEO Specialist i Michał Ziach – Head of Polish Executive Department. Zapisy potrwają do 9 marca 2022 r. 

Finał projektu

Zmagania konkursowe, w ramach projektu Brains Attack, zakończą się w czerwcu konferencją finałową, otwartą dla marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Pięć drużyn, z najwyższymi ocenami z warsztatów, przejdzie do finału, w którym przedstawią opracowane strategie SXO w formie krótkiej prezentacji przed uczestnikami wydarzenia. Efekty pracy finalistów oceniać będzie komisja złożona z przedstawicieli WNPiD i ekspertów z Grupa iCEA.

Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Dorota Prokopiak
    Dorota Prokopiak
    PR & Communication Specialist
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    pięć × 4 =

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Ważny krok w kierunku kompleksowego wsparcia sektora e-commerce. Grupa iCEA nawiązuje współpracę z Comart

    Ważny krok w kierunku kompleksowego wsparcia sektora e-commerce. Grupa iCEA nawiązuje współpracę z Comart

    Sukces w e-commerce jest wypadkową wielu czynników, wśród których na szczególną uwagę zasługuje ruch generowany na stronie WWW oraz kompleksowe rozwiązania pozwalające na zarządzanie sprzedażą.…
    Grupa iCEA i Blue Media – partnerstwo sprzyjające innowacjom

    Grupa iCEA i Blue Media – partnerstwo sprzyjające innowacjom

    Rosnący w tempie geometrycznym polski sektor e-commerce potrzebuje kompleksowych, a przy tym skalowalnych rozwiązań. Właśnie dlatego Grupa iCEA, jeden z liderów branży SEO, oferujący przełomową…
    Unifikacja Grupy iCEA pomiędzy kontynentami

    Unifikacja Grupy iCEA pomiędzy kontynentami

    Współczesne strategie biznesowe i komunikacyjne wymagają dużo szerszego podejścia do wizerunku brandu. Klucz wizualny zapewnia nie tylko spójność i rozpoznawalność, ale przede wszystkim obrazuje wartości…