Jacek Dziura nagrodzony w Konkursie Dyrektor Marketingu Roku podczas Executive Summit

Jacek Dziura nagrodzony w Konkursie Dyrektor Marketingu Roku podczas Executive Summit

Z jakimi kryzysami muszą mierzyć się współcześnie marki? Gdzie marketing będzie za kolejną dekadę? Na jakie trendy warto zwrócić uwagę w najbliższych latach? Te i inne zagadnienia, poświęcone najważniejszym trendom z obszaru współczesnego marketingu i eCommerce, poruszyli prelegenci podczas Executive Summit w hotelu Crowne Plaza Hotels & Resorts w Warszawie, na które została zaproszona Grupa iCEA. 

Executive Summit to największa w Polsce konferencja liderów firm przyszłości, skierowana do zespołów i przedstawicieli działów marketingu, a także prezesów czołowych polskich oraz zagranicznych firm z oddziałami w Polsce. Uczestnikami paneli dyskusyjnych są członkowie największych i najszybciej rozwijających się organizacji w kraju i na świecie. Konferencję łączącą marketing i szeroko pojęty biznes zwieńczyła 10 edycja Gali Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021, w którym Jacek Dziura – Chief Marketing Officer w Grupa iCEA zwyciężył w kategorii „Master of content marketing”. 

Skuteczny praktyk strategii

Jack Dziura na co dzień zarządza komunikacją jednej z największych agencji SEO w Polsce. To doskonały praktyk strategii i skutecznego budowania brandów. W pracy pasjonuje się ujęciem klientocentrycznym i zawsze patrzy przez pryzmat konsumenta – zarówno w marketingu, jak i eCommerce. Doświadczenie zdobywał budując marki, takie jak Tpay i FIBARO, czy  Grupie SARE S.A. oraz Booking.com. Obecnie w Grupa iCEA z powodzeniem realizuje kolejne cele marketingowe. Jacek doskonale zna rynek, śledzi trendy i sam wyznacza nowe. Zarówno te mniejsze, jak i te większe wyzwania, których jest inicjatorem, składają się na sukcesy całego zespołu marketingu Grupa iCEA. Do najważniejszych z nich należą:

Rozwój formatu wideo 

Obecnie trendy w eCommerce pokazują, że to właśnie obraz i film dominują nad tekstem.

Jest to spowodowane wieloma czynnikami, głównie rozwojem społeczeństwa, które wymaga coraz więcej od wysokiej technologii dlatego w Grupa iCEA nastąpił obrót w stronę wideo. Inni robią webinary? OK, my idziemy w postprodukcje!

– komentuje Jacek Dziura 

ZoS x Beta zielona scena
Zapytaj o SEO podczas InternetBeta Conference, Photo by Grupa iCEA

Sukces filmów Zapytaj o SEO”

„Zapytaj o SEO” to autorski cykl wideo, zaproponowany przez Jacka Dziurę, który miał wyróżnić Grupa iCEA w branży, a także edukować klientów w zakresie skomplikowanych procesów SEO. Początkowo „Zapytaj o SEO” miało formę webinarów na żywo, ale szybko przeszło od tego formatu do cyklu filmów edukacyjnych, stawiając na atrakcyjniejszą dla widzów formułę. Obecnie każdy odcinek stanowi zapis rozmowy Wojciecha Haremzy z jego gościem – ekspertem z branży, na tematy związane z SEO, pozycjonowaniem stron oraz z zakresu eCommerce. 

Rozwój strategii komunikacyjnej dla Digital Now! Holding oraz powstanie magazynu

Digital Now! to holding zrzeszający podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży eCommerce oraz firmom usługowym, działającym w obszarze online. Stawia na nowatorskie strategie i tworzy nowy obraz e-marketingu w wymiarze 360. Nadrzędną misją holdingu jest maksymalizacja efektywności konwersji klientów. Określona strategia, szerokie know-how oraz wieloletnie doświadczenie sprawiają, że klienci otrzymują skuteczne wsparcie w realizacji swych celów biznesowych. Dzięki wielopłaszczyznowym działaniom Digital Now! Holding szybciej niż inni osiąga sukces dla swoich klientów, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. W skład Holdingu wchodzą spółki: Grupa iCEA, iCEA Group International, ADSRight, Blue Whale Press, eBrains, White Content, SXO. Jacek Dziura na co dzień zarządza komunikacją oraz buduje silne marki w Digital Now! Holding. Odpowiadał za tworzenie strategii w procesie powstawania każdej ze spółek, tworząc spójny plan komunikacji. 

Jacek pojawił się w naszych strukturach w momencie dynamicznego rozwoju i od razu został wrzucony na głęboką wodę, ponieważ musiał się zająć prowadzeniem działań marketingowych dla kilku spółek. Świetnie sobie poradził z tym zadaniem, co więcej dobrze się odnajduje w naszej firmie, która wciąż intensywnie się rozwija, także na rynkach zagranicznych. Ponadto Jacek to prawdziwa skarbnica wiedzy marketingowej. Posiada doskonałą znajomość rynku digital. W swojej codziennej pracy biegle posługuje się wynikami badań i dokładnymi statystykami, wyciągając wnioski i przekładając je na konkretne działania dla organizacji. To znacząco poprawia jakość naszej komunikacji, wyznacza kierunek dalszego rozwoju i wpływa na jakość projektów, które tworzymy w Grupa iCEA. 

 – mówi Paweł Borowik, Prezes zarządu w Grupa iCEA.

Powstanie Digital Now! Magazine”

Kierując się doskonałą znajomością marketingu online i orientacją w tym dynamicznym środowisku, Jacek Dziura powołał do życia “Digital Now! Magazine” – czasopismo skierowane do marketerów oraz przedsiębiorców działających w obszarze online. Magazyn powstał w odpowiedzi na potrzeby edukacji rynku i stanowi fachowe kompendium wiedzy dla branży eCommerce. Rozwój magazynu przebiega bardzo dynamicznie. Już wkrótce kolejne wydania wiedzy zebranej od najlepszych ekspertów, zaproszonych do współpracy, którzy jak nikt inny doskonale znają i czują świat online.

Digital Magazine okładka
Digital Now! Magazine 1/2021, Photo by Grupa iCEA

Ekspansja międzynarodowa Grupa iCEA

Kolejnym ważnym projektem marketingowym, nad którym pracował Jacek Dziura była ekspansja zagraniczna spółki. Zgodnie ze strategią ciągłego rozwoju realizowaną przez Digital Now! Holding, w 2021 roku Grupa iCEA weszła na nowe rynki zagraniczne: amerykański i indyjski. Ekspansja na nowe kontynenty oznaczała również, dostosowanie komunikacji firmy do innych rynków międzynarodowych. Powstała nowa identyfikacja wizualna, nawiązująca do europejskich korzeni firmy. Stawiając na skuteczny content marketing powstały również filmy o charakterze międzynarodowym, a także kolejne kanały w social mediach. Kolejnym etapem rozwoju, w ramach ekspansji zagranicznej Grupa iCEA, jest unifikacja identyfikacji wizualnej na wszystkich kontynentach, w tym także strony internetowej polskiego oddziału Grupa iCEA. Ekspansja zagraniczna stanowi element długofalowej strategii Grupa iCEA. Do tej pory, żadna polska firma, z branży SEO nie zdecydowała się na tak daleki krok, jakim było mi.in. wejście spółki na kontynent azjatycki. Działania zmierzające do ujednolicenia identyfikacji wizualnej Grupa iCEA i wszystkich spółek już się rozpoczęły. Wkrótce firma przedstawi efekt pełnego rebrandingu marki.

Podsumowanie

Roku 2020/2021 nie da się opisać jednoznacznie. Dla jednych był łaskawy, dla innych wręcz przeciwnie. Wyzwania, przed jakimi stanął rynek to przede wszystkim nowe spojrzenie na firmy i przedsiębiorców. Dynamiczna digitalizacja i konieczność elastyczności firm, którą wymusił rok 2020, znaczne przyspieszyły procesy, które prawdopodobnie nastąpiłyby dopiero w perspektywie dekady. 

Dla marketerów było to bardzo intensywny czas tworzenia nowych trendów i skutecznych strategii. Marketingowe trendy wyznaczyły kierunek zmian, którymi podążają liderzy w swoich kategoriach. W 10 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 nagradzane są osoby, których strategie marketingowe przekładają się na ponadprzeciętne wyniki kampanii zrealizowanych w 2020/21 r. To jedyna okazja w roku, kiedy Kapituła docenia indywidualne oraz zespołowe dokonania w zakresie marketingu przekładające się na sprzedaż i innowacyjność firmy w 15 nowych kategoriach branżowych.

JD na Gali Dyrektor Marketingu Roku
Gala Dyrektor Marketingu Roku, Photo by Mediarun.com

Tytuł Dyrektora Marketingu Roku to zasłużona nagroda dla Jacka Dziury i Grupa iCEA. Być w gronie takich firm nagrodzonych jak: T-Mobile, Seat, Adamed, Carrefour, CANAL+ Polska, Dell Technologies, Orange, Acer, Electrolux, InPost, Pekao S.A., CCC Group, MODIVO czy PayU to już ogromne wyróżnienie! Gratulujemy zwycięstwa wszystkim laureatom konkursu.

Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Dorota Prokopiak
    Dorota Prokopiak
    PR & Communication Specialist
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    trzynaście − pięć =

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Pół dnia intensywnego i praktycznego szkolenia z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 zł

    Pół dnia intensywnego i praktycznego szkolenia z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 zł

    Z “dwóch tygodni” zrobił się już rok funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości, a końca ciągle nie widać. Najwyższa więc pora nauczyć się prowadzenia biznesu adekwatnie do…
    Grupa iCEA z nowym Chief Sales Officer – Bartoszem Wicijowskim

    Grupa iCEA z nowym Chief Sales Officer – Bartoszem Wicijowskim

    Grupa iCEA powiększyła zespół o nowego CSO – Bartosza Wicijowskiego, który wesprze Dział Handlowy, we wdrażaniu strategii sprzedaży oraz Dział Relacji Partnerskich w tworzeniu nowych…
    GO WITH THE FLOW – podsumowanie konferencji Brains Attack

    GO WITH THE FLOW – podsumowanie konferencji Brains Attack

    Początkiem czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu odbyła się konferencja Brains Attack skierowana do marketerów i osób zainteresowanych…