Jak skalować biznes w e-commerce? EY Academy of Business i Grupa iCEA ruszają z cyklem szkoleń

Jak skalować biznes w e-commerce? EY Academy of Business i Grupa iCEA ruszają z cyklem szkoleń

Już 19 października w ramach współpracy EY Academy of Business z partnerami Grupa iCEA odbędzie się webinar w całości poświęcony rozwijaniu handlu w internecie. Wydarzenie jest wprowadzeniem do cyklu szkoleń, skierowanego zarówno do firm działających w sieci od lat jak również do młodych start up’ów. 

Skalowanie sprzedaży w sklepie internetowym to nie lada wyzwanie, które wymaga od właścicieli szerszego spojrzenia na biznes. W branży e-commerce działania w jednym obszarze mają wpływ na pozostałe dlatego, aby z powodzeniem rozwijać sprzedaż w sieci, potrzebna jest wiedza i konkretne wskazówki. Jakie są więc kluczowe obszary w rozwoju biznesu online? Skąd czerpać wiedzę na temat poprawy efektywności działań w sieci? Z odpowiedzią przychodzi EY Academy of Business – ekspert w rozwoju umiejętności i Grupa iCEA – globalna agencji SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. Eksperci łączą siły i rozpoczynają cykl szkoleniowy, którego celem jest wzmocnienie marek na rynku krajowym i za granicą poprzez dostarczenie wiedzy na temat poprawy efektywności działań i zwiększania przychodów z e-handlu. 

Formuła szkoleń i obszar wiedzy

Wprowadzeniem do kursu będzie webinar pod hasłem Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce?”, który poprowadzi Paweł Borowik – Vice President of Business Development w Grupa iCEA. Podczas wprowadzenia, ekspert na podstawie case study wskaże kluczowe obszary w rozwoju biznesu online i podzieli się swoją wiedzą z zakresu poprawy efektywności e-handlu. W trakcie analizy kolejnych etapów cyklu życia e-commerce, prowadzący zdradzi konkretne wskazówki i przykłady dobrych praktyk, wypracowanych na podstawie realnych danych z rynku i ponad 10-letniego doświadczenia w branży.

Transformacja cyfrowa, digitalizacja i przeniesienie sprzedaży do internetu – to pojęcia, które towarzyszą nam od dawna, choć nie zawsze te procesy miały wysoki priorytet w poszczególnych organizacjach. Mam przekonanie, które podparte danymi staje się faktem, że wybuch pandemii koronawirusa w 2020 roku był katalizatorem tego typu przemian. Kurs, a właściwie cykl kursów, jakie organizujemy we współpracy z EY Academy of Business, obejmie wszystkie obszary e-commerce, niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju się on znajduje. Uważam, że jedną z największych wartości programu jest to, iż trenerzy zaproszeni do jego współtworzenia to praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży – mówi Paweł Borowik – Vice President of Business Development w Grupa iCEA

Do kogo skierowane są kursy?

Każdy biznes e-commerce jest na różnym etapie, ale istnieje określony zakres działań, które będą uniwersalne dla wszystkich sklepów internetowych niezależnie od branży, i które wpływają na poprawę rentowności oraz pozwalają skalować się lepiej, szybciej oraz bezpieczniej. Udział w szkoleniach pozwoli poznać kluczowe obszary decyzyjne, które powinien przeanalizować każdy manager sprzedaży w Internecie oraz pokaże jak skutecznie zarządzać obszarem e-commerce w swojej organizacji i podejmować optymalne decyzje biznesowe w odpowiednim czasie, poprawiać efektywność działań, a rezultacie zwiększać przychody z e-handlu. 

Nasze doświadczenie – zarówno w zakresie edukacji, jak samych trenerów EY Academy of Business – pokazuje, że taka forma wymiany doświadczeń, jaką wspólnie z praktykami z Grupa iCEA proponujemy, przekłada się na zwiększanie skuteczności działań w e-commerce. Mamy za sobą przeszkolonych kilkanaście tysięcy menedżerów, programy indywidualne realizowane dla prezesów i właścicieli firm, które zresztą wciąż rozwijamy. Projekt taki jak ten, który realizujemy z Grupa iCEA, to naturalny ruch krzyżowania i skalowania kompetencji, z których teraz mogą skorzystać menedżerowie z działów sprzedaży, marketingu czy business development, którzy chcą sprawdzić, jak jeszcze skuteczniej budować i realizować strategię sprzedaży w sklepie internetowym, wykorzystując doświadczenia innych – podkreśla Sylwia Kacprzak z EY Academy of Business. 

Podsumowanie

Celem każdego e-sklepu jest wzrost przychodu lub jego maksymalizacja, poprzez działania optymalizacyjne. Bez dokładnej analizy i weryfikacji nierentownych kanałów nie zwiększymy sprzedaży. Skalowanie biznesu e-commerce to proces wymagający czasu, wysiłku i inwestycji zatem warto skorzystać z wiedzy doświadczonych ekspertów, którzy w sposób przystępny wskażą rozwiązania, które pozwolą na przeskalowanie sprzedaży. 

Szkolenia odbędą się stacjonarnie, w formie dwudniowych modułów i rozpoczną się webinarem otwierającym 19 października. Start pierwszej edycji kursu nastąpi w listopadzie  2022 r. i potrwa do lutego 2023 r. Więcej informacji o programie i trenerach przeczytacie tutaj >> academyofbusiness.pl/trainings/akademia-e-commerce/.

______________

O firmie

Grupa iCEA to kluczowa spółka holdingu Digital Now!, która działa w sektorze marketingu internetowego. Dzięki biznesowemu podejściu do pozycjonowania stron internetowych realizuje strategie, które bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży i zysków swoich klientów. Od 2007 roku wyznacza standardy w branży SEO/SEM. Dysponuje największym działem technicznym w Polsce, liczącym ponad 300 pracowników, ekspertów SEO z wieloletnim doświadczeniem. Firma rozwija się także poza granicami Polski, gdzie z powodzeniem realizuje projekty w USA i Azji. Pracuje dla takich klientów jak: Romet, Viessmann, PZU, Orange, Bielenda, Sneaker Peaker, nokaut.pl, epaka.pl, 123 Łazienka, Lou, Gerda, merlin.pl i wielu innych

grupa-icea.pl

Academy of Business krok po kroku pomaga Ci zdobywać profesjonalną wiedzę i kwalifikacje rozpoznawalne na świecie. EY Academy of Business jest częścią międzynarodowej firmy doradczej EY. Firma przygotowuje i realizuje szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych, zarządzania strategicznego, sprawozdawczości finansowej, aż po zarządzanie projektowe. W ofercie ma wieloetapowe, autorskie programy szkoleniowe oraz krótkie i praktyczne szkolenia uzupełniające wiedzę z konkretnej dziedziny. EY Academy of Business specjalizuje się w szkoleniach przygotowujących do zdobycia rozpoznawalnych na całym świecie kwalifikacji zawodowych, takich jak: ACCA, CIA, PMP®. Wykładowcy EY Academy of Business mają zarówno doświadczenie akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Firma prowadzi szkolenia dla osób indywidualnych, instytucji państwowych, organizacji pozarządowych oraz firm prywatnych.

academyofbusiness.pl

Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Grupa iCEA
    Grupa iCEA
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    dwa × pięć =

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Zdzisław Dusikowski nowym Dyrektorem Działu Relacji Partnerskich w Grupie iCEA

    Zdzisław Dusikowski nowym Dyrektorem Działu Relacji Partnerskich w Grupie iCEA

    Nowy rok to dla Grupy iCEA kontynuacja strategii długofalowego rozwoju oraz optymalizacji struktury wewnętrznej. Jedną z pierwszych zmian, które mamy przyjemność zakomunikować jest awans Zdzisława…
    GO WITH THE FLOW – podsumowanie konferencji Brains Attack

    GO WITH THE FLOW – podsumowanie konferencji Brains Attack

    Początkiem czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu odbyła się konferencja Brains Attack skierowana do marketerów i osób zainteresowanych…
    E-commerce we Włoszech, czyli jak zacząć sprzedawać w kraju pizzy i wina

    E-commerce we Włoszech, czyli jak zacząć sprzedawać w kraju pizzy i wina

    Obecnie Włochy to jeden z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie Zachodniej. Biorąc pod uwagę dane, które pokazują, że Włochy mają 60 milionów mieszkańców,…