Grupa iCEA – globalna agencja SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych, organizuje konferencję edukacyjną pod hasłem: „Brains Attack: GO WITH THE FLOW projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce”. To pierwsza w Polsce konferencja na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów. Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Prezydenta Miasta Poznania.
Już 8 czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu wystąpią eksperci, aby poruszyć najważniejsze tematy z obszaru eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych specjalistów z powodzeniem da się wykorzystać w każdym e-sklepie. Podczas konferencji będzie można się dowiedzieć, jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów.
Wszystkim nam brakowało konferencji w klimacie offline i z przyjemnością do nich wracamy. Przygotowaliśmy coś specjalnego – wydarzenie pełne wiedzy, doświadczenia i pasji: dwa bloki tematyczne, ośmiu prelegentów, cztery godziny merytorycznych wystąpień i trzy godziny networkingu. Podczas konferencji Brains Attack powiemy, jak przewidywać i projektować zachowania konsumentów, by nie tylko sięgali po produkty na internetowych półkach, ale wracali po więcej – mówi Jacek Dziura, Członek Zarządu i CMO Grupa iCEA.
Konferencja Brians Attack skierowana jest nie tylko do marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym, ale także do studentów wchodzących na rynek pracy, specjalistów SEM i SEO, właścicieli biznesów i całej branży eCommerce.
Organizatorzy przygotowali dwie ścieżki tematyczne, przez które uczestników poprowadzą najlepsi eksperci. Podczas tego eventu, z pewnością każdy znajdzie interesujące dla siebie treści niezależnie od tego czy jest studentem, czy prowadzi firmę. Kogo więc zobaczymy na scenie?
Udział w Konferencji Brains Attack daje szansę na wsparcie studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Zebrane w ten sposób pieniądze w całości zostaną przeznaczone na ten szczytny cel. Zbiórka dostępna jest pod adresem:
Konferencja jest zwieńczeniem trwających od marca warsztatów edukacyjnych w ramach projektu stażowego Grupa iCEA dla studentów UAM „Brains Attack! SXO Challenge”. Podczas finału nastąpi ogłoszenie zwycięzców tego projektu.
Konferencja kończąca projekt Brains Attack! to wyjątkowa okazja do spotkania uczestników konkursu, przedstawicieli środowiska agencyjnego, studentów i ekspertów marketingu. To pierwsza tego typu inicjatywa w 14-letniej historii Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Naszą ofertę dydaktyczną powoli, ale konsekwentnie przekuwamy we współpracę z poznańskim biznesem i inicjatywy naukowe. Konferencja jest także zwieńczeniem tegorocznej współpracy WNPiD UAM z Grupą iCEA. Wspólnie możemy więcej. Jest to zapewne jedna z pierwszych, ale nie ostatnia inicjatywa, którą razem podejmujemy – komentuje Jakub Jakubowski – Adiunkt na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, kierownik studiów podyplomowych DIGITAL MARKETING.
Przede wszystkim to wydarzenie ma jasno sprecyzowany motyw przewodni. Daje możliwość skonfrontowania własnych działań i strategii z doświadczeniami zaproszonych ekspertów. Stanowi gwarancję uzyskania praktycznej wiedzy niedostępnej w internecie oraz daje możliwość wysłuchania inspirujących prelekcji. Gwarantuje obecność wysokiej klasy specjalistów będących autorytetami w swoich dziedzinach, a także zapewnia dostęp do materiałów pokonferencyjnych dla uczestników i partnerów wydarzenia.
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie >> Konferencji Brains Attack.
Pytania do organizatora: Natalia Żbik – Grupa iCEA: n.zbik@grupa-icea.pl