Dzisiejszy marketing i biznes to rynek relacji. Niezależnie od tego, w jakiej branży działamy i jakie realizujemy projekty, powinniśmy dążyć do zbudowania zaufania i utrzymywania dobrych relacji biznesowych. Bez tego nie można na dłuższą metę prowadzić rentownej i dobrze prosperującej firmy. Spotkania networkingowe to idealna okazja do pozyskania partnerów biznesowych i nowych klientów.
Networking to narzędzie biznesowe, które wspiera nawiązanie relacji w celu podjęcia współpracy, wymiany wiedzy i umiejętności. Polega na zawieraniu znajomości opartych na wzajemnym zaufaniu i wymianie doświadczeń z partnerami, z którymi mamy wspólne cele biznesowe. Dziś to coś więcej niż wymiana wizytówek. To okazja do nawiązania relacji i inspiracja do dalszego rozwoju. Spotkania networkingowe zazwyczaj odbywają się na branżowych konferencjach, targach czy galach. Aby networking przyniósł efekty, potrzebna jest otwartość do rozmów, z nowymi osobami i umiejętność interesującego zaprezentowania się w kilku zdaniach.
Budowanie relacji partnerskich ma kluczowe znaczenie w rozwijaniu efektywnego biznesu. I chociaż ten rodzaj marketingu często nie przynosi błyskawicznych efektów, a budowanie trwałych relacji z partnerami wymaga wysokiego zaangażowania, naprawdę warto w ten proces zainwestować. Grupa iCEA rozpoczęła cykl współpracy partnerskiej oparty na wspólnej wymianie doświadczeń podczas spotkań networkingowych.
Marketing relacyjny, oparty o współdziałanie z firmami kierującymi się wartościami zbliżonymi do naszych, stawiających na rozwój i poszukiwanie nowych możliwości, to esencja udanego partnerstwa biznesowego. KPI, deadline’y i taski to – jak to zazwyczaj bywa w sferze służbowej – jego nieodłączna część, ale to nie wszystko! Spotkania networkingowe czy wspólny udział w branżowych konferencjach to rewelacyjna okazja do przyjemnego spędzenia czasu i znakomity sposób nie tylko na wzmacnianie istniejących relacji, ale także nawiązywanie nowych – mówi Bartosz Cichy Deputy Head of Partnerships w Grupa iCEA
Rozmowy biznesowe z dala od biurowej, formalnej atmosfery są doskonałym punktem wyjścia do budowania relacji partnerskich. Spotkania networkingowe Grupa iCEA sprawiają, że uczestnicy wychodzą z nich pełni energii. Owocne rozmowy, wymiana doświadczeń i inspiracja do wspólnych działań tak w kilku słowach można podsumować ostatnie spotkania organizowane przez firmę, która stworzyła autorską platformę do budowania relacji pomiędzy swoimi partnerami. Cykliczne spotkania w celu wymiany informacji i kontaktów są bardzo ważne, ponieważ pozytywne rezultaty przychodzą z czasem i mogą owocować ciekawymi współpracami w przyszłości.
W biznesie nie można zapominać o tych partnerach, z którymi realizowaliśmy już transakcje. Klient, który skorzystał już z jakiejś usługi, być może będzie potrzebował z niej skorzystać ponownie, warto więc zadbać o to, aby nie szukał innego dostawcy. Stali klienci to większa stabilność firmy dlatego w marketingu relacji istotne jest nie tylko samo pozyskiwanie klientów, ale również utrzymywanie silnych relacji z nimi. Wspólne cele, opinie i perspektywa biznesu zacieśniają więzi i przynoszą długofalowe efekty.
W dzisiejszym świecie, w którym jesteśmy bombardowani ogromną liczbą informacji i możemy przebierać w ofertach oraz cenach potrzebujemy partnerów biznesowych, którym ufamy. Drogą do sukcesu jest zaufanie zbudowane na kontaktach, profesjonalizmie oraz odpowiedzialnym podejściu do biznesu. Relacja czy znajomość zawarta dzięki spotkaniu networkingowemu, może być tym, co zdecyduje o rozpoczęciu współpracy. Warto więc zainwestować w marketing relacji, który pomoże budować siłę swojej firmy.
…
O firmie
Grupa iCEA to kluczowa spółka holdingu Digital Now!, która działa w sektorze marketingu internetowego. Dzięki biznesowemu podejściu do pozycjonowania stron internetowych realizuje strategie, które bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży i zysków swoich klientów. Od 2007 roku wyznacza standardy w branży SEO/SEM. Dysponuje największym działem technicznym w Polsce, liczącym ponad 300 pracowników, ekspertów SEO z wieloletnim doświadczeniem. Firma rozwija się także poza granicami Polski, gdzie z powodzeniem realizuje projekty w USA i Azji. Pracuje dla takich klientów jak: Romet, Viessmann, PZU, Orange, Bielenda, Sneaker Peaker, nokaut.pl, epaka.pl, 123 Łazienka, Lou, Gerda, merlin.pl i wielu innych.
grupa-icea.pl