To kolejne partnerstwo Grupy iCEA nawiązane w ramach strategii SEO360. Jej główną ideą jest stworzenie kompleksowego wsparcia polskiego sektora e-commerce. Sklepy internetowe rozwijają się w zawrotnym tempie ‒ tylko współpraca z wyspecjalizowanymi podmiotami jest w stanie zwiększyć przychód ze sprzedaży online. Myśląc o rozwoju własnego biznesu w sieci, nie sposób pominąć Sellizer, czyli narzędzie wspierające sprzedaż, które informuje o tym, kiedy klient otworzył naszą ofertę.
Dzięki Sellizer prowadzenie sklepu internetowego staje się o wiele prostsze. Intuicyjnie zaprojektowany panel sprawia, że na wysłanie spersonalizowanej oferty potrzebne jest zaledwie 30 sekund. Dodatkowo, cały system zaprojektowany jest tak, by bez problemu działał z CRM właściciela platformy sprzedażowej. W biznesie online nie ma miejsca na ślepe działania i przypuszczenia. Wiedzą o tym również twórcy narzędzia Sellizer, którzy stworzyli system powiadomień informujących o przeczytanej ofercie. To daje marketerom szansę na szybkie działanie i odpowiednią reakcję w momencie, gdy klient zapoznaje się z ofertą.
Nowe partnerstwo Grupy iCEA komentuje Zdzisław Dusikowski ‒ Dyrektor Działu Relacji Partnerskich: Sellizer to odpowiedź na aktualne potrzeby branży e-commerce. Jestem pewny, że każdy, kto skorzysta ze wsparcia Sellizer, szybko zauważy efekty w postaci większych przychodów. W biznesie online z jednej strony trzeba dopasowywać się do panujących standardów, a z drugiej ‒ szukać nowych możliwości, które sprawią, że będziemy wytyczać szlaki w swojej branży.
W ramach nowego partnerstwa na klientów Grupy iCEA czeka specjalna zniżka ‒ 12% na usługi Sellizer. Natomiast wszyscy właściciele biznesów e-commerce korzystający już ze wsparcia Sellizer mogą liczyć na bezpłatną konsultację SEO prowadzoną przez analityków w Grupie iCEA.
Więcej informacji udziela:
Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@grupa-icea.pl