Współczesne strategie biznesowe i komunikacyjne wymagają dużo szerszego podejścia do wizerunku brandu. Klucz wizualny zapewnia nie tylko spójność i rozpoznawalność, ale przede wszystkim obrazuje wartości marki. Kierując się swoimi najwyższymi wartościami Grupa iCEA rozpoczyna proces unifikacji KV pomiędzy kontynentami.
Każda marka musi mieć identyfikację wizualną, jednak dziś w biznesie chodzi o coś więcej niż projekt logo czy wizytówki. Obecne touchpointy bardzo mocno się zmieniły, ponieważ kontakt marki z odbiorcą najczęściej następuje w świecie cyfrowym. To zdecydowanie zmienia podejście do budowania identyfikacji wizualnej. W Grupa iCEA wiemy, że profesjonalny Key Visual jest istotny dla budowania mocnych relacji z odbiorcą opartych na zaufaniu, a także wyróżnia komunikację marki na rynku krajowym i zagranicznym. Współczesny KV to zaprojektowanie całego systemu wizualnego obejmującego zasady, które można przenieść na dowolny nośnik marki zarówno cyfrowy, jak
i drukowany.
Grupa iCEA od dłuższego czasu pracuje nad ujednoliceniem wizerunku dla wszystkich spółek.
“Wchodząc na nowe kontynenty, unifikacja to wstęp do budowania spójnego wizerunku i kluczowy element pozycjonujący naszą markę. Obecnie wyznaczamy standardy, które są nie tylko krokiem w kierunku rebrandingu dla wszystkich spółek należących do Holdingu Digital Now!, ale przede wszystkim nowym podejściem do budowy samych stron. Nie tworzymy pojedynczych projektów, podchodzimy do tego systemowo. Tylko w ten sposób można uzyskać spójną identyfikację wizualną” – mówi Jacek Dziura CMO w Grupie iCEA.
Jednolity Key Visual dla wszystkich spółek holdingu, obecnych na różnych rynkach to proces złożony i wymagający szerszego spojrzenia, aby uzyskać pełną spójność komunikacji marki.
“Uspójnienie jest częścią naszej strategii ekspansji, która zakłada stały rozwój. Posiadamy siedziby na trzech kontynentach. Nasze biura znajdują się w Europie, w Ameryce Północnej i Azji. Pozycjonujemy także na rynku angielskim i niemieckim. Obecnie trwają przygotowania do wejścia na kolejne rynki zagraniczne. Przygotowywany rebranding naszej marki ma na celu przede wszystkim osiągnięcie spójności wizualnej, a także rozpoznawalność, zanim jeszcze zobaczymy jej nazwę i logo” – proces ujednolicenia stron www spółek komentuje Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.
Ekspansja zagraniczna stanowi element długofalowej strategii Grupa iCEA. Do tej pory, żadna polska firma, z branży SEO nie zdecydowała się na tak daleki krok, jakim było m.in. wejście spółki na kontynent azjatycki. Działania zmierzające do ujednolicenia identyfikacji wizualnej Grupa iCEA i wszystkich spółek już się rozpoczęły. Wkrótce firma przedstawi efekt pełnego rebrandingu marki.